Prin implementarea acestui proiect, consorțiul de parteneri îți propune să contribuie la incluziunea socială a elevilor refugiați în Europa, în special în țările limitrofe Ucrainei, prin utilizarea activității fizice și sportului. Formarea personalului școlar – profesorii, antrenori și profesori pentru ciclul primar prin intermediul trainingurilor va duce la creșterea gradului de pregătire a acestora. Resursele educaționale oferite de coordinatorul Play International vor facilita transmiterea eficientă a informațiilor și adaptarea acestora la contextele naționale.
Activitățile implementate în cadrul acestui proiect sunt de 3 tipuri diferite:
- crearea de conținut educational sportiv educațional pentru a promova incluziunea elevilor refugiați în contextele școlare din Polonia și România; –
- formarea și conștientizare a profesorilor și antrenorilor sportivi care lucrează cu elevii în conținutul creat;
- implementarea punerea în aplicare a sesiunilor de jocuri sportive direct în școli și în timpul evenimentelor sportive de mare amploare.
Rezultatele așteptate ale acestui proiect se referă în primul rând la școlile care primesc elevi refugiați în clasele lor, cu cel puțin 1 400 de elevi în total (refugiați și localnici deopotrivă) ce beneficiază de sesiunile de jocuri dinamice, peste o sută de profesori instruiți în utilizarea activității fizice ca pârghie de incluziune și aproximativ douăzeci de antrenori capabili să îi primească pe acești refugiați elevi refugiați în cluburile lor sportive.
Proiectul este coordonat de Play Internatinal Franța și are ca Parteneri Fundația V4Sport Polonia și Asociația Județeană Sportul pentru Toți Suceava fiind finanțat prin Erasmus+ Programme Key Action 2: Partnerships for Cooperation al Agenției Naționale a Franței – Education and Formation.
Mai multe informații se pot obține de la websiteul: https://www.play-international.org/en/
Finanțat de Uniunea Europeană. Punctele de vedere și opiniile exprimate aparțin, însă, exclusiv autorului (autorilor) și nu reflectă neapărat punctele de vedere și opiniile Uniunii Europene sau ale Agenției Executive Europene pentru Educație și Cultură (EACEA). Nici Uniunea Europeană și nici EACEA nu pot fi considerate răspunzătoare pentru acestea.